Breaking News
Loading...
Saturday, January 19, 2013

Info Post
Háromszoros hurrá a londoni csajoknak akik elég eltökéltek voltak ahhoz, hogy szervezzenek egy Plus Size Fashion Weekend nevezetű eseményt. Erről már korábban írtam egy bejegyzést a Glamouronline oldalon is. Most újabb esemény történt, ugyanis két napja a rendezvény hivatalos bloggere lettem.



Egyre izgatottabb vagyok hiszen Február 15. mindjárt itt van! A szettem körvonalazódik, végre alkalmam nyílik méltó helyen viselni az Anna Dello Russo fejdíszemet! 


Ami szintén nagyon jó hír, hogy a castingokon magyar lányok is részt vettek, sőt be is válogatták őket. Kíváncsian várom melyik dizájner ruhájában vonulnak majd a kifutón. Videó is készült a válogatásról. 


Ha már a tervezőknél tartunk számomra a legérdekesebbnek a Syreeta Badu és a Oneonethree brandek tűnnek, még nem hallottam róluk. A főtámogató a Simply Be, itt nagy meglepetésre nem számítok, a színvonal adott. 

Syreeta Badu szoknya
Oneonethree kampánykép (IMÁDOM)
Remélem van olyan köztetek aki Londonban él és van alkalma ellátogatni, jegyeket az alábbi linken lehet vásárolni. A helyszín a londoni Shoreditch Town Hall, meseszép.

Végre egy esemény ami felpezsdíti a plus size közösséget, bátorít, erőt és magabiztosságot ad mindannyiunknak. Engem is épp úgy lelkesít mint bárki mást, úgy izgulok mint gyermekkoromban farsang előtt! 

Size can't stop me!

0 comments:

Post a Comment