Breaking News
Loading...
Thursday, January 24, 2013

Info Post
Álmodni sem mertem volna, hogy egyszer egy ilyen gyönyörű és különleges kiegészítő lesz a birtokomban. Sajnos nem tudtam ott lenni mikor az Anna Dello Russo for H&M kollekció debütált Magyarországon. Viszont sikerült a Glamour Gardróbfrissítés árverésén lecsapnom rá és alig vártam, hogy megmutassam nektek. Tény, hogy nem mindennapi viselet, de ez a szememben inkább művészet. Nem volt nehéz kitalálni mivel viseljem, egyszer olvastam valahol Anna tanácsát az öltözködéssel kapcsolatban:
"Ha nem tudod eldönteni mit vegyél fel kapcsolj be zenét és táncolj! Majd a lelked megmondja mit vegyél fel."  Azt azért hozzá tenném, hogy én a helyében bajban lennék ha lenne 4000 pár cipőm és annyi ruhám, hogy külön lakást kell fenntartani nekik. Bár lehet nem okozna akkora gondot... 
Az idei év két slágerét is felvettem, az egyik a peplumos top a másik pedig a barokk mintás nadrág. Ritkán láthattok nadrágban, szinte csak a H&M+ -nál találok olyat ami átalakítás nélkül passzol. A piros Mango felsőre véletlenül bukkantam rá, megörültem neki és hiába nem volt olcsó megvettem mert ilyen kulcsdaraboknál nem érdemes hezitálni. 
Anna szavaival zárnék:
"Fashion is a declaration of your own freedom!"









Fejdísz-Anna Dello Russo by H&M
Nyaklánc- Bijou Brigitte
Zakó- H&M
Nadrág-H&M+
Peplumos top-Mango
Csizma-H&M
Öv-H&M
Size can't stop me!

0 comments:

Post a Comment