Breaking News
Loading...
Saturday, January 5, 2013

Info Post
Ősz óta a legjobb barátom a bakancsom, pedig már 2 éve vásároltam, fesztivál cipőnek. Felfrissítettem  pár szegeccsel, így szebb mint új korában. Mindig magassarkú párti voltam, de az ember rákényszerül furfangos megoldásokra az egész napos állás és a Bkv szépsége miatt. Hogyan maradjunk nőiesek ennek ellenére? Manapság a stílusok keverése óriási trend - megjegyezném, csak azért nem kell mindenkinek úgy öltöznie, de tele vannak az üzletek hasznos cuccokkal - így az inspiráció a szemünk előtt van nap mint nap. 
A legújabb őrület a sportos pulóver kombinálása nőies anyagokkal, szoknyával és magassarkúval. Személy szerint el sem tudnám képzelni magamon, gondolatban meghagyom a karcsú lányoknak. Amit én a legegyszerűbbnek tartok az a bakancs, vastag fekete harisnyával és egy A-vonalú ruha sok sok kiegészítővel. A kabáthossz nagyon fontos, nem szép ha térd alá ér és vigyázni kell a csípő feletti hosszal is. Az egyiktől slampos kinézeted lesz, míg az utóbbitól puffancs. Kísérletezzetek, lehet egy új, kényelmes hétköznapi viseletre találtok, nekem bejött. 

Size can't stop me!






0 comments:

Post a Comment