Breaking News
Loading...
Tuesday, February 19, 2013

Info Post
Életem legizgalmasabb napja volt mikor kilátogattam a londoni divathét helyszínére. Amit London utcáin elszórva láttam az itt összegyűlt egy csomóba. Mellettünk suhantak el celebek, híres fotósok és topmodellek. Engem mégis inkább azok a hétköznapi, de cseppet sem átlagos emberek érdekeltek akikkel együtt hódoltunk a divat iránti szenvedélyünknek. Először fordult elő velem egy ilyen nívós eseményen, hogy cseppet sem szorongtam azért mert a méretem nem 90-60-90. Itt nem az számított, a divat művészetként volt jelen. Mondjuk ez úgy általában véve volt jellemző a város embereire, senki nem bámulja meg a másikat és mégsem közönyösek egymás iránt. 
Feltettem az Anna Dello Russo fejdíszemet és pánikba estem, hogy nem lesz mit felvennem hozzá. Végül a csíkos F&F ruha mellett döntöttem és feldobtam egy kicsit a Marks&Spencer mustár színű zakómmal. Az arany orrú Zara balerina kényelmes volt, de mégis elegáns egy ilyen különleges alkalomra. A fülbevalókat a Dorothy Perkins üzletben, a karperecet és a táskát a Primarkban vettem aznap és fel is avattam azonnal. 
A következő bejegyzésben a British Plus Size Fashion Weekendé a főszerep, de azt a sok élményt nem egy este lesz összeszedni egy-két posztba. 

Size can't stop me!











0 comments:

Post a Comment